İşletmeler İçin
DHL eCommerce Servis Noktası, DHL eCommerce müşterilerinin, gönderilerini istedikleri en yakın anlaşmalı noktadan teslim almalarını sağlayan yeni bir sistemdir. Bu sayede DHL eCommerce müşterileri gönderilerini istedikleri noktadan ve istedikleri zamanda teslim alırken siz de teslim ettiğiniz gönderi başına ek kazanç sağlayabilirsiniz.
DHL eCommerce Servis Noktası olmak için web sitemizde yer alan formu doldurabilirsiniz. Başvuru formuna ulaşmak için lütfen tıklayınız .
DHL eCommerce servis noktası olarak teslimatını gerçekleştirdiğiniz gönderi başına gelir elde etmek için başvuru formunu doldurabilirsiniz.
Gönderileri iş yerinizin açık olduğu gün ve saatlerde teslim etmeniz gerekmektedir.
Müşteriler İçin
Gönderinizi DHL eCommerce Servis Noktası’ndan teslim almak için cep telefonunuza gelen SMS’teki linke tıklayarak size en yakın Servis Noktası’nı seçmeniz yeterli olacaktır. Gönderiniz Servis Noktası’na ulaştığında size SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.
Gönderinizi DHL eCommerce Servis Noktası’nın açık olduğu zaman diliminde istediğiniz zamanda teslim alabilirsiniz. Size en yakın DHL eCommerce Servis Noktası’nı öğrenmek için tıklayınız.
Gönderinizi teslim almanız için cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu DHL eCommerce Servis Noktası’na iletmeniz yeterlidir.
Gönderi takip bilgilerinizi DHL eCommerce web sitesinde bulunan chatbot veya DHL eCommerce Whatsapp hattı aracılığıyla öğrenebilirsiniz. Chatbot’a ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.
Gönderinizi en geç üç gün içerisinde DHL eCommerce Servis Noktası’ndan teslim almanız gerekmektedir. Üç gün içerisinde teslim alınmayan gönderiler gönderici adresine iade edilmektedir.